Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy.

Postup při reklamaci

  • Informujte nás o reklamaci telefonicky  +420 777 745 658 nebo e-mailem.
  • Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  • Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy

Kupující má dle §53 odst. 7 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.



Navigace: